Skit dag

Mådde dåligt när jag vaknade imorse :-( tänkte att jag sovit för lite. Sen blev det lite bättre och jag åt gröt till frukost. Skulle fara och handla lunch och samtidigt hämta ut ett paket på ICA. Började må vansinnigt dåligt. Kändes som att jag skulle kräkas. Skyndade mig hem och la mig i soffan. Helt död i kroppen...fixade lite snabblunch till Ester som har fått se film hela em. Har legat och halv slumrat i soffan. Till middag åt jag ett egg och två Finncrisp. Resterande familjen fick ett hopkok av spagetti, korv och ägg. Tänkte gå en promenad men jag har ätit för lite under hela dagen. Två äpplen mellan kl10-15.30 är ingen höjdar måltid. Nu känner jag mig som vanligt förutom en helt sjuk träningsvärk från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0