Torsdag

 Steg upp med barnen men efter jag lämnat Ester på dagis la jag mig och somnade om. 
Riktigt skönt! 😴
Steg upp vid 10.30, tog en dusch och åt lunch. 
Sen åkte jag en sväng till Anette. 
Där var det redan ett härligt gäng med tjejer!  Jag hann med att surra en stund och äta lite snask innan jag var tvungen att åka för Ester skulle ju hämtas. 
Har även hämtat ut de sista paketet med julklappar som vi beställt till barnen. 
Börjar känna mig på banan men vi skulle behöva fara på stan för att köpa några grejer där. 
Det kan kanske bli så att Danne får åka och fixa det för jag vet inte hur jag ska fixa det. 
Kanske kanske att jag skulle kunna snöra ihop mig ordentligt med mitt gravidbälte och sen ta smällen när jag kommer hem...
Ja vi får väl se hur vi gör. 
Vill ju gärna ha kolla på det som ska köpas 😉

Nu ligger jagoch barnen i soffan och ser på film. 
Ljusen är tända och det är super mysigt att bara få vara hemma med mina ❤️an 
Tänkte att den skulle passa bra nu när det snart är jul. 


Ha en fortsatt skön Torsdag❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0