Veckan som gått

I måndags var jag till läkaren på MVC. Det blev ca 30 min gråtande.... Har alla känslor utanpå kroppen och det är särskilt svårt att prata om hur jag mår. 
Det var en jätte gullig läkare och hon lyssnade verkligen. 
Efter läkarbesöket åkte jag till Anette och drack en kopp te och fick tanka lite positiv energi!
Tänk vad skönt det är att få surra av sig. 💕
I veckan har jag också lyxen att Danne är hemma hela veckan. 
Ja han jobbar ju såklart men han är inte ute och reser 😊
Det är trevligt att få äta middag ihop hela familjen och lyxigt att hjälpas åt med läggning av barn och annat. 
När han är hemma kan jag även fara iväg på kvällstid om orken infinner sig. 

Tisdagkväll spenderades hos Emma  med trevliga brudar och en massa gott slisk 😋 
Trodde först att jag inte skulle orka fara då jag sovit flera ggr under dagen men fortfarande kände mig som en urvriden trasa. 
Men än en gång visade det sig verkligen att det ger så otroligt mycket energi att få träffa goda vänner, att få skratta och surra av sig ❤️


Dagarna flyter på men jag vilar eller rättare sagt sover rätt så mycket. 
Ska till BM imorgon och då ska nya prover tas. Vi får väl se hur järnvärdet ligger till då. 
Tar jag det lugnt på dagen så orkar jag med läggning och annat med barnen. 
Ester,mamma,Zoemys i soffan❤️

Igårkväll var det dags för den årliga julfesten med Esters dagis. 
Barnen var så duktiga!
De sjöng en massa julsånger. Sen bjöds det på pepparkakor som barnen bakat. 
Det är alltid ett lotteri där pengarna för lotterna går till Björken så de kan köpa in böcker😊

Vår lilla lucia❤️

Idag blev det en spontan tur till stan för att fixa lite grejer. 
Vilken katastrof!!
Fixar verkligen inte att gå på stan. 😁
Gick på fyra affärer och trodde att jag  skulle gå av mitt i tu...
Hade några fler grejer jag skulle göra men jag åkte hem istället och sov i nån timme innan Ester skulle hämtas.
Det är jobbigt att vilja mycket men  inte klara av det!


Nu ska det lagas middag. 
Ha det gott!
❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0