Gräsänka

Danne har ett jobb där han reser ibland. Nu under hösten har han rest extremt mycket! 
Det har gått rätt bra ändå, men ju sämre jag blir i kroppen destå jobbigare blir det....
Tur att våra barn är rätt stora ändå så jag behöver inte bära och lyfta dem iaf. 
De hjälper till hemma och Olivia går ofta ut med Zoe. 

Ester sover alltid med mig när Danne är borta. 
Det är mysigt att ha henne nära.❤️ 
(Tycker inte om sova själv)
Känner mig lite halvskraj just nu när det varit så många inbrott😳
Vi har ju inte direkt nån "killerdog" i lilla Zoe. 
Men ett stort gap har hon 😉 

Tur att Danne som oftast bara är borta en natt. 
Imorgon är han hemma igen. 
❤️

Idag var jag och Ester till BM. 
Alla värden ser bra ut men mitt bltr är sjukt lågt. 
Iofs är det bättre än högt iaf 😉
Men min kropp är som sagt slut. 
Fogarna har gett upp...
Blygdbenet är så ömt och det svider och bränner i vänster ljumske. 
Använder gravidbältet men det hjälper bara till viss del. 
Min BM tycker inte att jag ska jobba mer men jag tänkte försöka november ut. 
Har sjukskrivit mig i helgen dock. Tänkte vila mycket och försöka simma imorgon. 
Sen fortsätter jag jobba halvtid ett tag  till. 
Har en läkartid i början av December. 

Nä nu är det hög tid att sova. 
Sov så gott!
❤️




Kommentarer
Postat av: Carolina Fäldt

Hej
Kommer med en väldigt konstig fråga!? Din tapet du har i köket, inga tapetrester kvar att sälja? Vore tacksam för svar
Med vänlig hälsning, Carolina

2014-11-08 @ 22:43:19
Postat av: Carolina Fäldt

Hej
Kommer med en väldigt konstig fråga!? Din tapet du har i köket, inga tapetrester kvar att sälja? Vore tacksam för svar
Med vänlig hälsning, Carolina

Svar: Hej hej! Har tyvärr inga rester kvar. Vi köpte bara en rulle och den räckte just så pass 😜
cupcake.blogg.se

2014-11-08 @ 22:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0