News in my house

Åh vad jag älskar att fixa och dona hemma. 
Det är perfekt då man kan sälja iväg lite grejer och köpa ngt nytt. 
Ombyte förnöjer juh 😉
(Inte om du frågar min make dock, han förstår inte alls varför jag vill köpa nya grejer)

Var in på Jts där jag jobbade lite grann förut. 
Det hade fått in så sjukt mycket fina grejer! 
Älskar marmorljusstakar!
Men de är ofta väldigt dyra 😞
Hoppas få pengar från FK så man slipper känna sig "fattig som en kyrkråtta"
Koppar har jag haft ett tag. Jag har sprayat endel grejer som jag haft sedan tidigare men även köpt endel grejer 😊

Har äntligen fått en ny matta till vardagsrummet. 
Den kommer från Rusta. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0