Nu är det dags att fika och annat surr

Ett riktigt gott knäckebröd är detta! 
 Smakade det första gången på jobbet å nu är jag fast 😉
Jag som druckit flera koppar kaffe per dag kan fortfarande inte dricka kaffe. 
Däremot dricker jag flera koppar te per dag istället. 
Just nu är jag inne i en period då jag längtar efter första advent och då passar det perfekt med detta te!
Ett gott juligt te😊

Har föresten jobbat fm idag och nu ligger jag i soffan och vilar en stund innan Ester ska hämtas från dagis. 

Min ständiga myskompis ligger här också. 

Danne är i Stockholm idag och Olivia har filmkurs i stan och Albin innebandy i Skehamm. 
Jag tänkte köra
Olivia till stan och stanna där med Ester tills kursen slutar, stressa hem för att fixa middag så att Albin hinner äta innan han ska iväg....
Men så tänkte jag till...
Jag är trött som fasen! Jag behöver inte ro allt i land själv jämt!
Så jag ringde till pappa och frågade om han kunde köra Olivia till stan så behöver jag bara hämta henne när kursen slutar. 
En perfekt lösning! 
Jag är så van att alltid klara allt själv men ibland är det inte helt fel med lite hjälp.💕
Nä nu ska jag blunda en stund. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0