Söndag

Vi har sagt åt vår morgonpigge son att han inte får komma ner förens klockan slagit 8 på morgonen. 
Så i morse glad i hågen kom han ner kl 8...
Det var ju bara det att klockan skulle ställas tillbaka och då var den bara 7!
Men lite morgon-tv funkar bra till barnen så får man ligga och dra sig en stund 😉 

Danne håller på att byta Olivias balkongdörr idag. 
Tur att det inte är så kallt ute!  
Jag och barnen har målat på morgonen. 
Läste på en pysselblogg om hur man målar med sockerlösning. 
Gjorde det som barn och minns att det var riktig kul och att det blev fint😊
Barnen tyckte att det var kul och mamman tyckte att det blev kladdigt 😉
Men fina teckningar blev det iaf! 

Till lunch idag gjorde jag Amerikanska pannkakor. 
Det är godare än vanliga plättar tycker jag!
Åt dem tillsammans med sylt och glass. 
Det har varit en riktigt sliskig helg med massor med kladdkaka, god mat och godis. Kanske precis som det ska vara 👍
Nu ska jag powervila en stund om bara Liten kunde lugna ner sig. 
Det är en livlig krabat där inne ❤️

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill du intej lägga ut magbilder varje vecka? såå kul att följa utvecklingen:-)

Svar: Jo ibland blir det lite magbilder. 😊 ska försöka bli bättre på det framöver👍
cupcake.blogg.se

2014-10-26 @ 12:39:10
Postat av: Lisa - Mamma till Alice <3

Åh, måla med sockerlösning var sjukt skoj när man var liten. =0D

2014-10-27 @ 16:06:08
URL: http://www.thecharmedone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0