Dagens mamma

Då var det Måndag igen...
Dagarna går vansinnigt fort!
Går in i vecka 19 nu om jag inte minns fel 😉
På Torsdag ska vi på UL, är lite nervös faktiskt.
Hoppas verkligen att allt ser bra ut!


Idag är Ester på 5års på förskolan. De skulle ut i skogen och sen äta lunch ute.
Vi har verkligen en fantastisk förskola och jag hoppas att vi får plats för den lille i magen på samma ställe när det är dags för det. 

Jag har varit till Emma och blev bjuden på nybakade bullar 😋 
Vi kan verkligen surra om allt!
Det är underbart att ha en sån vän som man vet alltid finns där och som man kan prata med om allt ❤️

Nu ska jag vila en kortis innan Ester ska hem från förskolan.
Ha en bra dag! 💕
Dagens mamma.
Den osminkade sanningen 😉

Kommentarer
Postat av: Lisa - Mamma till Alice <3

Vad fin du är i håret... ;-)

Och mysigt med UL. :-)

Svar: Tack! Blev riktigt nöjd! 😊 längtar att få se bebisen nu💕
cupcake.blogg.se

2014-09-29 @ 20:29:16
URL: http://www.thecharmedone.blogg.se
Postat av: Emma

Kram på dig 😘

2014-09-29 @ 22:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0