Blandad kompott

Var ju iväg till stan en sväng på fm.
Dagens sällskap 💕

Sen sov jag såklart nästan två timmar när jag kom hem.
Skulle helt klart kunna gå och lägga mig för kvällen nu😴
Myser med Zoe i soffan medan Ester ser bolli.
Är lite osäker på om jag verkligen vill ha hennes pussar nu när hon är i löpen 😜

Har inte fått ngt gjort här hemma överhuvudtaget.
Vill bara att magen ska bort just nu....
Vill slippa ha ont så fort jag ska röra mig!
Ester tycker om att känna Liten röra sig inne i magen. 
Å så fort man stryker på magen vaknar min lilla Alien till liv 😉


Vera var snäll och köpte en ampel och en kruka till mig från Lagerhaus😊
Nu blev jag såklart sugen på fler amplar lite överallt i huset!

Nä nu ska kidsen i säng.
Ha en fortsatt skön Måndag❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0