Helgen

Igår var det alla hjärtans dag ❤️
Olivia hade fotbollscup halva dagen och när hon kom hem så fick hon hög feber. 
Jag är ju inte så fräsch jag heller så vi hade bestämt att vi skulle köpa hem mat och godis och softa och se film tillsammans och bara mysa. 
Hade även fått besked av förlossningen att jag skulle få hämta ngt nytt att sova på. 
Så vi åkte upp till stan och jag hämtade medicinen på BB, sen åkte vi till Hemmakväll och köpte godis och så hämtade vi mat thaimat och sushi 😋
Vi såg en film och sen gick Ester och la sig medan storbarnen var uppe för att se mello. 
Mitt ❤️à med extra surläpp då hon är sjuk. 
Albin ville som vanligt inte se mello men ville gärna sitta och titta på netflix❤️
Zoe mös med husse. 

Tog mina piller till kvällen och lyckades sova mellan 23-03😃
Det var helt fantastiskt att vakna och ha sovit så många timmar i sträck. 
Sen slumrade jag lite till och från fram till kl 9 då jag gick upp. 
Pratade med förlossningen och fick en läkartid på onsdag för att kolla läget. 
Vi kan ju hoppas att det sätter igång innan dess 👍

Vi har även varit på kalas hos Sally. 
Stortjejen som fyllt hela 4 år. 💕
Vi fick super gott fika och mycket fika😋
Emma är verkligen grym på att baka!


Nu är det dags för middag. 
Ha det gott ❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0