Ny vecka nya tag

Lämnade Ester på dagge och gick hem och la mig igen 😴
Somnade om och vaknade vid 11.40 då Danne kom hem. 
Är liiiite lätt trött....!
Steg upp och snabb sminkade mig lite, sen åkte vi på en liten lunchdejt.
Mysigt att få äta tillsammans i lugn och ro 😉
Snabbhandlade på Konsum sen åkte vi hem och hämtade Ester.
Danne var tvungen att skotta och jag la mig och vilade en stund medan Ester spelade.

Sen blev det en tidig middag eftersom att Danne skulle iväg till Gällivare.
Så nu är man gräsänka igen.
Hoppas snöandet lugnar ner sig för jag kan verkligen inte skotta!
Det skär i hela bäckenet och höften så fort jag försöker skjuta en spade framför mig.
Så det finns en STOR risk att vi blir insnöade 😁
Det är verkligen helt sjukt med snö just nu! 
Tycker att det är mysigt med snö men nu får det faktist ge sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0