Onsdag

Idag är mitt lilla troll ledigt. 
Danne jobbar hemifrån nu på fm då jag hade en tid hos läkaren på förlossningen kl 10. 
Det gick bra hos läkaren!
Tycker verkligen att de är bra personal som är lyhörda och de vill verkligen ens bästa. 
Bebisen mår bra i magen, fostervattenmängden mättes och han frågade om jag ville veta könet på Liten. 
Jag sa nej men egentligen ville jag säga JA😉
Det gjordes en hinnsvepning och jäklar vad ont det gjorde!
Nu har jag konstant molvärk så vi får väl se hur det utvecklar sig. 
Har förövrigt inte sovit ngt i natt heller. 
Har vaknat varje timma och då måste jag upp på toaletten. 
Förkylningen är nog på bättringsvägen men långt ifrån bra. Det gör såklart att jag sover ännu sämre😁
Men jag hoppas att det blir en bättre natt i natt!
Nu blir det en powernap medan Ester leker katt ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0