Sömnlöst på bäckmansgatan

Ännu en natt med väldigt väldigt dålig sömn😔
Trots ett gäng piller från BB som skulle hjälpa mig att få sova. 
Bebisen var helt galen när jag la mig och Litens försök att kräla ut genom huden och sammandragningarna avlöste varandra. Eller rättare sagt tillslut visste jag inte vad som var vad. 
Somnade en stund och vaknade flera ggr under natten. Gick upp och tog fler tabletter (bb hade sagt åt mig att göra så) men det hjälpte inte. 
Att stiga upp ur sängen är ett projekt för sig också. 
Min rygg har gått av och det skär som knivar när jag rör mig. 
Från midjan (som inte existerar) och neråt har jag bara så fruktansvärt ont. 
Önskar så att Liten kunde komma ut nu så jag kan röra mig igen. Ska ge tabletterna en natt till men blir det ingen sömn då så får jag sova på bb en natt. 
Hoppas slippa det men just nu är jag desperat efter sammanhängande sömn. 
Dras också med en förkylning som jag trodde var på bättringsvägen men där hade jag fel. 
Halsen som varit bra i några dagar har blossat upp igen och jag kan knappt svälja. 
Snyter mig konstant och huvudet dunkar. 
Oh happy day liksom 😝

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0