Är det så här det kommer att vara?

Tänkte att jag skulle ta och sätta mig ute i en solstol och vila en stund innan barnen ska hämtas...men vad #¤&"!#¤!!! Det blåser juh storm....och det blåser juh kallt! Ska man gå från 29 grader till det här?! Och ändå har jag ett hörn som det "nästan" är lä i men det blev kallt ändå. Ok, när solen sken utan ett moln övers sig gick det ganska bra men så fort det kom minsta lilla dimsöja av moln så blev det kallt :( Så nu sitter jag inne i protest och är lite arg för jag ville juh verkligen slå två flugor i en smäll....sola och vila...finns det en bättre kombination ;) ?!
Sen måste jag juh få undra...kommer det att blåsa så här hela j-kla sommaren?! hm....


Kommentarer
Postat av: Birgitta Bergkvist

Jajamensan så ska vi arma krakar ha det i det här landet. I söndags ute med båten och tog årets första dopp, för att några dager senare nästan frysa rumpan av sig. Lagen om all jävlighet kallas sånt här med ett annat namn :)

Kram Birgitta

2009-06-03 @ 18:44:34
URL: http://birgittabergkvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0