blogg torka....eller hur det nu va...

Det har inte bloggats ngt alls i helgen... får nästan lite panik när jag har så mycket att skriva om, men samtidigt så vill jag bara vara ute och njuta av vädret=)

Idag har jag och Olivia hunnit med en tripp till stan där jag köpte en vaxduk som jag har klätt om min bänk med (inte ett glansigt)
 Köpte även lite spets som jag klistrat på min nya hylla i köket och ett blommband som Olivia ville ha på sin hylla i sitt rum=)
Handlade även lite små prylar till Albins rum=) Dom har ju REA på Åhlens och han har ju planetpolare grejer därifrån så det passade juh perfekt att handla det på rea då ;-)
(Ni får bilder imorgon=)

Har även hunnit på börja ett litet måleri projekt...hoppas kunna via bilder därifrån imorgon också=)

Som vanligt så tar aldrig småfixet slut när man har hus...det avlöser varandra hela tiden!
Det har klippts gräs och målats, fixats i lekstugan och rensats ogräs. Sen har vi juh den sedvanliga städningen innomhus .....det oändliga plocket och stöket....nån som känner igen sig?!

ÅH kom just på...jag har juh fått min nya budskapsbräda från Luran 
 Den är så fin!!! =)

 


Den har tre klädnypor som man kan fästa kort på (så bebisen ockå får sin plats=)
Kolla in hennes sida för hon har massor med fina brädor=)

Har fotat lite ute också=)

Kan inte få nog av min lilla fontän=) Det är så underbart med porlande vatten!


Min stamros har börjat slå ut=)


Löjtnanshjärtan är SÅ vackra!

Nu tror jag att jag ska inta ryggläge i soffan och bara ta det lungt.....känner mig helt slut!

Föresten...vi hade tänkt fara ut på en liten bilsemester ev till Kalajoki i Finland. Är Det någon som varit där som har några tips/åsikter skriv gärna några rader till mig =)
Vi har som sagt aldrig varit där men det såg ut som att dom hade ett riktigt fint vattenland=)

Nä ha det så bra!!!!

Kommentarer
Postat av: Ett rött monogram

Visst känner jag igen mig, det är ett evigt pysslande och grejande, i och runt ett hus. Man blir liksom aldrig klar... Vilken fin fontän du har, så gott och höra ljudet av vatten, och brädan var jättefin med fotona. Ha en bra vecka.

Kram AnnaMaria

2009-06-21 @ 21:08:20
URL: http://ettrottmonogram.blogspot.com
Postat av: Emma

Vilka fina bilder!

Kramizar E

2009-06-21 @ 21:33:39
URL: http://liljan.blogg.se.
Postat av: Therese

Jaså du har fått din fina bräda nu ;-)

Jag är kanonnöjd med min!!



Känner verkligen igen mig i allt man har att göra hela tiden...önskar verkligen man hade lite mer tid över för pyssel och knåp som är lite roligare!

Som idag har jag jobbat 09.00-21.00...helt slut nu, har bara satt på en tvätt, så nu är det soffan som gäller för mig ;-)



Hi hi, vem vet...nästa år kanske vi kan lägga semestern lite längre upp i landet (i år åker vi till Danmark).

Och då ska du minsann få bjuda på suring ;-)

Kram Therése

2009-06-21 @ 21:48:16
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ser att min kommentar inte kom med som jag skrev i går, blogg.se kronglade så. Men miljoners tack för värmande ord inne hos mig, de behövs för saknaden efter Dobby är enorm... Och ett stort tack för "reklamen" jag är så glad att du blev nöjd med brädorna. Dessutom hade jag inte hängt med på att du är gravid? Så kul! När ska du ha? Stora soliga kramar

2009-06-22 @ 08:33:28
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej! Vilken fin bräda, en sån skulle jag också kunna tänka mig, ska gå in på hennes sida och kika lite. Vilka vackra bilder du visar! Ha en skön måndag! Kram Helena

2009-06-22 @ 08:56:02
URL: http://mysigthemma.blogspot.com/
Postat av: carola

jag har inget att pyssla med här ute:)...Vi har sån liten plätt och den tas upp av pool, studsmatta och kaninhage...

Har en massa andra saker som jag inte orkar ta tag i ....det kommer:)



Hoppas du har en bra dag i dag...

Solen är här men skyms av moln just nu

2009-06-22 @ 10:42:49
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Fru Inredning

Fin bräda:)

Ha en bra dag.

Kram Kristina

2009-06-22 @ 12:48:13
URL: http://fruinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0