Förmiddagen =)

Åsa kom förbi lagom tills jag hade städat klart. Så tog vi en cykeltur till hennes föräldrar där barnen till sin lycka fick åka åkergräsklippre med Valter (Åsas pappa) medans vi fixade våfflor till lunch.
sen började vi projektet att såga lite bokstäver...inte så lätt som man kan tro....vi får se hur resultatet blir när man putsat lite med sandpapper ;)

 Tänk att det ska vara SÅ roligt att åka med....=)

 Dom var super duktiga båda två på att cykla...det blir juh en bit faktiskt.

 Det ska ritas upp...vi hade bara spånskiva idag men vi ska fixa mdf. Det blir nog bättre med det=)

 Sen sågades det....jag sågade faktiskt jag med ;)

Sen åkte jag iväg med barne till mamma för att äka middag där. Och älsklingen kom dit vid 15 tiden och överaskade oss =) Han skulle juh komma hem sent idag men han längtade nog efter oss ;-)
Visst var det så älskling!

Kommentarer
Postat av: Emma

Så duktiga ni är. Är lite avis på middagen.

2009-06-12 @ 19:36:49
URL: http://liljan.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Ni är ju super duktiga kul :) Lycka till akta era fingrar bara :)

2009-06-12 @ 19:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0