Goa ungar=)

Steg upp tidigt imorse för att lämna barnen på dagis. Danne hade nån företagsgolf i Piteå så han åkte redan 6.45 :(  Usch så tidigt ;-)
Men hur som helst så la jag mig igen efter att jag lämnat kidsen och slötittade/lyssnade på Ztv.
Det är så skönt att bara ligga under mitt varma gosiga täcke...!!

Dagen har inte bjudit på så mycket spänning...har plockat och stökat på som vanligt, var till Åsa en sväng och agerade lite chaufför ;-)
Åkte hem och sov en stund innan jag hämtade barnen från dagis.


Åsas kids lämnade sina kickbike här till mina barns stora lycka=D



Åh happy day!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha. Kul att vi kan glädja nån. Gjorde ju ett bra byte mot bilen.. =D

2009-06-17 @ 21:45:55
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0