Otroliga väder!!!

Ja vad gör man dessa dagar...man njuter av sol och bad och massor med vatten=)
Har även hunnit med en tjejkväll hemma hos mig i Lördags. Underbar mat och underbart sällskap!!! Jätte trevligt hade vi=) Sen kan jag tillägga att vi hade turen att min älskling grillade åt oss och plockade undan disk osv ;-) Ja jag vet jag är bortskämd!!!

 Snodde bilden av Emma =)

På Lördag dag var vi vid havet och njöt! Vattnet var iskallt men barnen sprang omkring i det iaf=)
Söndagen tillbringades hemmavid och altanen oljades medans jag slappade i solen och barnen sprang i vattenspridaren.

Veckan har hittils bestått av änu mer solande och badande =)
Jag älskar verkligen detta vädret hoppas, hoppas att det håller i sig!!!!

Ska försöka lägga ut lite bilder sen.



Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ja, det är helt underbart - och än underbarare var luften i morse då jag gick ut och rastade hunden.... Ovädret hade "rensat" och gjort den klar och krispig igen :-) Dessutom verkar det bli varmt och fint även idag, hoppas det håller i sig tills jag får semester på fredag bara ;-) KRAM!

2009-07-01 @ 08:12:21
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0