Städning

Skulle vara duktig och städa i barnensrum (Olivia sa att det var luddigt under hennes säng =O  När jag skulle flytta lite på hennes fiskskål så lossnade en stor bit av glaset...så jag skrek i panik till henne -HÄMTA HANDDUKAR!!! Så goungen sprang på toaletten och tog handdukarna därifrån å jag kunde rädda hennes böcker  mm från att bli tokblöta... Men vad gör jag nu då?!
Fisken behöver juh en skål som är hel. Det går ju fortfarande att ha vatten i skålen men inte tillräckligt för att den ska klara sig nån längre stund...
Så om det finns nån vänlig själ som har en guldfisk skål eller vet av ngn affär som har nån snygg stor skål så tar jag gärna emot tips!!!! (fisken lär ju inte leva särskilt länge ändå så jag är inte så sugen att köpa en ny skål för 500:(
Så nu får fisken med sin trasiga skål stå på köksbänken, ifall att den skulle gå sönder ännu mer så får vi ingen vattenskada iaf!

Kommentarer
Postat av: Sofies Inredning och Designblogg!

Vilken duktig dotter du har. Hoppas det ordnade sig! Jag har vart med om det tidigare jag också, vilken panik man får =( usch.



Kraaaam

2009-06-10 @ 21:03:36
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/
Postat av: Siri

Shape har haft,och så har djuraffären som är längs Kanalgatan också haft.

2009-06-11 @ 08:25:19
URL: http://dorowatt.blogg.se/
Postat av: Therése

Inte så kul!

Vad du än gör, så bär inte skålen med vatten i nu när den börjat gå sönder!

Hade en kompis som gjorde det, och hela skålen sprack i massa små vassa bitar.

Följden av det blev att hon skar upp sig väldigt illa vid handleden (men det slutade bra som tur var)



Hoppas det ordnar sig med den lilla fiskens hem!

Har du någon lite större glasvas kan du ju gott använda den, det gör min dotter!

Kolla här http://idafiliphugo.blogg.se/2009/march/ibland-ar-dom-helt-underbara.html

Kram Therése

2009-06-11 @ 11:23:33
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0