BVC

Har varit på vårt andra BVC besök idag.
Ester väger nu 4965g och är 56,5 cm lång.
En riktig STOR tjej håller hon på att bli ;-)
Så man kan lugnt säga att jag har mat till henne...! ;-)

Sen åkte jag, Ester och Åsa till Stigs konditori och åt lunch tillsammans med Jenny och Elin.
Och deras små såklart, Noa å Signe :)


Min lilla godisbit :D


När vi kom hem väntade Emma på oss så vi gick in och drack lite kaffe och surrade.

Dagarna bara springer iväg jag hinner inte riktigt med faktiskt...

Längtar massor efter att få börja pynta inför julen här hemma!
Sydde juh nya julgardiner förra året och dom är SÅ fina, så dom vill jag gärna sätta upp nu :)
Emma köpte siffror till mig som man kan sätta på blockljus som jag hade tänkt ha till adventsljusen.
Längtar efter doften av utslagen Hyacint och vackra STORA Amaryllis!

Älskar julensdofter och färger!!
Vad längtar ni mest efter när det gäller julen?

Nä nu är det dax för matlagning.

Ha en skön kväll!!




Kommentarer
Postat av: Sara - Thaison

Stora tjejen :)



Vilken fin topp med Kitty! Är det typ en slipover eller vad det nu heter?



Kul med fika o tjejsnack. Det behöver man :)



KRam

2009-11-10 @ 15:50:17
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Morron goa du! Hi, hi jaaaa det får man för om du börjar så kan jag också med gott samvete börja ,-P Men jag ska erkänna en sak, jag började i går kväll, nu har jag jul på toan, å ikväll blir det hallen/bron och i helgen köket... vardagsrum osv... Man ska ju hinna njuta av julen ju ;-) Stor kram till dig och dina sötisar till barn!

2009-11-12 @ 08:12:10
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc inredning & design

Men mums vilken liten goding hon är! Så underbart söt! Hoppas allt är bra med er alla. Vilkenfin hänggunga hon har, underbar! Kram på dig/Emmy

2009-11-12 @ 20:29:47
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0