Hitt på nåt!!

Det tråkiga med att vara "hemmamamma" som jag är nu är att ingen annan är hemma!!
Barnen vill ju gärna leka med kompisar osv men alla deras kompisar är på dagis och dom flesta vuxna jobbar....
Det är skönt att ha ngt planerat för att få dagen att gå!


Idag är Danne i Övik och kommer hem vid 18 tiden ikväll, så det blir en LÅNG dag ensam idag!

Vädret är trist så det är inge kul att gå ut :(
Jag vill ha SNÖ juh!!
Så man kan vara ute och bygga snögubbar och åka bob/pulka =)
Det blir SÅ mycket ljusare ute när snön kommer!

Just nu ligger Ester i sin babysitter och sover och barnen leker på övervåningen...eller leker å leker...det låter som att dom river stället ;-S

Hoppas ni får en bra dag där ute i höst Sverige ;-)


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Underbara kort, å så fin du blev i ny friyr!!! Här snöar det idag, men jag kan inte njuta av det då jag har herr feber på besök trist, nepp åter till sängen å täcket. KRAM!

2009-11-05 @ 11:34:03
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Tack goa du, å förresten namnet Ester är underbart, nu rök det från min lista ;-) ler

2009-11-05 @ 12:43:54
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Tea, Lisas kusin

Hej

Hittade hit via Lisa blogg.

Hon är verkligen söt lilla Ester. Jag håller med dig, vill oxå ha snö snart så det blir lite ljusare.

Kom just på att jag ska ju ringa din svärmor angående en tröja :-)



Mvh Tea

2009-11-05 @ 13:17:12
Postat av: Anette

Sa jag att du passar superbra i din nya frilla?

Förresten, va har du för bebbe som ska födas om 15 dagar? e inte de lite tajt inpå.. :)

2009-11-05 @ 15:09:16
URL: http://monkeymama.blogg.se/
Postat av: Linda

Känner igen det där, jag kände mig också lite "ensam" nu när jag var hemma sist då inga andra jag kände var hemma. Speciellt tråkigt för barnen som inte har någon att leka med.

Hoppas ni haft en bra dag Kram

2009-11-05 @ 15:36:53
URL: http://upp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0