Kontinuitet....

Hallå hallå:)
Det blir ingen direkt kontinuitet med bloggandet...vissa dagar finns det helt enkelt ingen tid!

Igår hade jag fullt upp. Främmande av Veronica och lilla Ellen på fm.
Sen bar det av till stan och lite shopping, skynda hem för att hämta barnen på dagis och sen städning.
På kvällen hade jag inredningsparty så huset var fullt med brudar.
Danne och barnen hade förpassats till övervåningen ;-)

Mycket fina grejer fanns det men jag handlade faktiskt inget den här gången.

Lite mer jul har det blivit här hemma också :)




Gjorde en liten plantering till vardagsrummet :)




Tänkte att man kanske kunde hänga upp julkort på denna:)
Eller så får den bara vara som den är!!



Amryllis som jag hoppas ska blomma till jul ;-)

Idag jobbar Danne i stan så han skulle komma hem lite tidigare.
Då ska jag in på stan...utan barn...
och köpa en present till en viss person som fyller år idag :)
GRATTIS EMMA

Nä nu är det ngn som är hungrig...!


Ha en skön dag!!!


Kommentarer
Postat av: lolla

tjenixen

ser att du åxå fixat lite planteringar..fint.

den långa girlangen med fint pynt på var juh jättehärlig och perfekt att hänga julkort på..ska nog försöka fixa nåt liknande ...om jag får härmas lite förståss...kramar lolla

2009-11-27 @ 13:25:11
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Fint du har gjort :=) Bra tips ska nog testa att göra lite apelsiner i morgon .

Man spara en hel dal på att fixa eget och sen är det ju roligt att ge bort . Nu blir det after eight och kaffe kRAM

2009-11-27 @ 20:27:14
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Ensamma mamman

O va fint du har gjort! Är så roligt att surfa runt och få insperation hos alla underbara bloggar.



Förstår att de är svårt att få ihop de med familj och bloggning. Jag hinner knappt och jag har ju bara ett barn. Dessutom bara varannan vecka.



Kram

2009-11-28 @ 18:22:43
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com
Postat av: vintageretroprinsessa

Underbara planteringen :)

Visstär det kul att pyssla och ha sig :)



Kram

2009-11-29 @ 00:09:01
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0