Då blev det vinter....

Snön vräker ner!!! Det är verkligen helt sjukt... Har nog aldrig kör så sakta nån gång. Man såg inget, det var så mycket snörök och det var massor med bilar. Ett tag funderade jag vart jag var... Jag kände inte igen mig då det var helt svart, eller vitt ;-p men nu är jag hemma iaf och det känns otroligt skönt. Jobbet på JTs slutade med att jag åkte på Akuten iaf. Där konstaterade man att jag har vridit knät så att ett muskelfäste där flera muskler går ihop blivit överansträngt eller hur han nu sa. Ska vila i en vecka och har det inte blivit bättre då ska jag kontakta en sjukgymnast. Så ikväll blir det till att softa och njuta av en brinnande brasa :-) ha en skön Lördag!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas knät blir bättre

Svar: Tack:-) har förresten din uggla här. Kram
cupcake.blogg.se

2012-12-01 @ 19:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0