Dan före dan

I morse var det min tur att ställa väckarklockan. 
Hade bestämt dejt med Emma. 
Hämtade upp henne och var inne på stan när det öppnade vid 10. 
Handlade de sista julklapparna och det  var inte alls så trångt som jag trodde att det skulle vara. 
Emma köpte fina kläder på Vero Moda. 
Jag är grymt avis på henne som får handla "vanliga" snygga kläder 😜
Sen tog vi en fika innan vi begav oss hemåt igen. 
Det var skönt att komma hemifrån en liten stund!
Hemma hade Danne förberett en massa mat inför imorgon. 
Så jag vilade (läs sov som en stock) en stund, sen tog jag tag i efterrätterna både till imorgon men även till ikväll. 
Vi får nämligen besök från storstan😉
Så det blir en liten uppesittarkväll med Bingolotto och gofika/julgodis. 
Ha en skön kväll före dan eller vad man nu ska kalla det😘
Drack en varm choklad 😋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0