Jullunch

Idag hade hade jag turen att bli bjuden på jullunch med jobbet idag. 
Gjorde mig iordning på morgonen och åkte förbi Emma en stund för lite frukost först. 
Tack för sällskapet 😊
Sen bar det av till stan. 
Det var riktigt trevligt att få träffa alla arbetskamrater. Och nästan alla var där också. 
Det var tre st bebisar i olika storlekar också. 
Längtar efter vår Liten ❤️
Det var gott med julmat men det blir lätt att allt smakar salt. 
Det var underbart god ris alamalta till efterrätt. Och även morotskaka, smågodis, pekannötpaj, chokladmousse, pepparkakor och kex. 
 En super trevlig lunch som verkligen tog knäcken på mig 😜
Det visar ju på hur lite ork jag har...
Åkte hem och hämtade hem Ester från  dagis och sen sov jag i ca 1.5 timme. 
Helt utslagen!
Men nu är det dags att ta tag i middagen. 
Ha en skön Onsdagkväll! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0