Njuter

Vi Ă€r fortfarande lediga tillsammans 💕
Vi pysslar pĂ„ hemma, har hunnit vara till UmeĂ„ och svĂ€ng till Dannes syster. KĂ€kat pĂ„ MCDonalds 😋
Spelat en massa spel, gjort flera pyssel.  
BĂ„de Olivia och Ester fick varsin stor pyssellĂ„da i julklapp. 

Ester har tyvÀrr blivit sjuk.
Hon har feber och riktigt slemmig hosta. 
Det Ă€r sĂ„ trist dĂ„ vi tĂ€nkte gĂ„ pĂ„ bio idag. 
Men det kommer fler dagar!
GĂ„rdagens filmmys. Vi sĂ„g Harry Potter❀

Jag har fruktansvĂ€rd tandvĂ€rk sen nĂ„gra dagar tillbaks. Har fĂ„tt en tid idag men jag Ă€r ju sĂ„ tandlĂ€karrĂ€dd sĂ„ jag vet inte om jag ska skratta eller grĂ„ta 😱 mĂ„ste förmodligen dra ut en tand (hur jag nu ska fixa det) 
Men jag kan inte ha det sĂ„ hĂ€r lĂ€ngre! 
Har Ă€tit maxdosen med Alvedon för att  ta udden av smĂ€rtan. 
Vill inte sĂ„ gĂ€rna kĂ€ka vĂ€rktabletter överhuvudtaget. 😁

Imorgon ska jag och maken ivĂ€g en svĂ€ng utan barn. Det kĂ€nns lite lyxigt dĂ„ vi sĂ€llan har barnvakt. 
Hoppas jag orkar och att tandvÀrken gÄtt över tills dess bara!

Ha en bra dag alla vĂ€nner ❀







Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0