Ny vecka

När jag lämnat Ester la jag mig och sov  1 timma till. 
Riktigt skönt! 
Tog en lång dusch för att sen fara iväg och äta lunch med Lill och Milo. 
Milo måste ju vara världens gladaste unge. 
Så fort man tittar på honom så skrattat han. 
Jag kan inte fatta att jag också ska ha en liten som han 💕
Det blev en härlig fm och vi har alldeles för mycket att prata om så vi får nog ta fler dejter😉

Sen slog jag in lite julklappar innan det var dags att hämta hem lilltrollet från dagis.
Skulle ha tagit på mig skridskorna då det är ashalkigt!!!
Igår var det vitt och kallt ute. 
Idag regnar det och all snö är borta 😞
Vi halkade oss hemåt och nu myser vi ner oss under en filt och tittar på en film. 
Eller rättare sagt Ester tittar och jag tänker vila. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0