Söndagspyssel

Ännu en morgon med sovmorgon. 
Jag vaknade vid 08.40 av Zoes tassande. 
Steg upp och släppte ut henne. 
Albin vaknade såklart då jag steg upp så han kom ner och la sig för att mysa en stund. 
❤️

Sen blev det frukost och efter frukosten gick barnen ut tillsammans med grannbarnen och åkte pulka och madrass i dagisbacken. 
Jag och Danne  stannade inne och stökade undan och Danne bakade bröd. 
Sen hämtade jag upp Emma och åkte en sväng till Solbacken för lite sistaminuten klappar 😉 
Det var rätt lugnt där faktiskt, trodde att det skulle vara kaos. 

Kom hem och hjälpte barnen ta fram pyssel. 


De gjorde gubbar av toapappersrullar. 

Sen vilade jag i soffan resten av em.  

Mamma och Ivan kom förbi och åt middag med oss. 
Danne hade gjort kalkon i lergryta. Det var super gott 😋

Efter middagen åkte jag till Emma där jag, Emma och Jenny skulle planera inför nyårs.  
Vi fick ihop en toppen meny!
Vi blir ganska många på nyårs, både vuxna och barn. 
Fullt ös medvetslös med andra ord 😉
Zoe följer såklart också med. 

Nu ska det slås in lite mer julklappar och planeras julmat. 
Ha det gott!
❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0