Sista dagen innan helg.

Barnen är lediga från skolan imorgon så idag är sista skoldagen innan helg.
Albin hostar fruktansvärt särskilt på fm så han fick stanna hemma med mig. 
Min förkylning verkar då inte vilja ge med sig.
Har så fruktansvärt ont i halsen!
Hela fm har jag vilat/sovit i soffan och Albin har legat bredvid mig och sett på Netflix.
Fick en tid på VC för halsprov och crp.
Men det var normalt iaf. Det är väl bara att härda ut, fortsätta vila och trycka C-vitamin.😁
Hade lovat barnen Leos imorgon då de är lediga men jag får se hur jag mår.
Kan ju sköta handhygien bättre än kidsen så jag kanske inte toksmittar andra.
Men det går ju så jäkla mycket skit just nu och far vi till Leos drar vi väl med oss magsjuka hem....
Om nu inte ngt av mina barn redan dragit med det hem då det går på både dagis och skolan.
I Olivias klass var det 11 elever av 20 igår.
Och på dagis är det flera barn som drattat dit.
Sämsta tid att bli sjuk jag vill ju föda barn 😉
Nä nu blir det en powervila innan Ester ska hämtas hem.

Min älskade Prins Bus ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0