Gott och blandat

Besöket hos BM gick bra. 
Mellan 135-140 hjärtslag per minut hade Liten. 
Han (jo jag säger oftast han) ligger fixerad och magen växer som den ska. 
Är i mitten på kurvan. 
När vi kom ut till bilen hade jag fått en inte lika rolig lapp på vindrutan...
Ok det var ju bra att de lämnade en lapp med ett nummer iaf. 

Väl hemma åt vi lunch, sen åkte jag och Ester till Åsa för lite kompishäng. 
Albin och Olivia stannade hemma. 
Albin har legat deckad i soffan hela dagen. 
Han fick en alvedon vid 15.30 och somnade sen en stund. 
Efter hans lilla tupplur fick han  faktiskt i sig lite risifrutti och saftsoppa. Han har så ont i halsen stackarn! 
Myskompisar ❤️
Medan Albin vilade och jag lagade middag pysslade Ester lite. 
Hon fick "mosaik" i julklapp. 😊

Lagade föresten en riktigt god middag idag. 
Inte den bästa bilden men...
Laxfile, parmesanrisotto, limesås och sallad 😋

Passade även på att baka Leilas tekakor. 
Får främmande imorgon kväll och det är ju trevligt att kunna bjuda på ngt😉

Nu blir det sista Homeland. 
Ha en fortsatt skön kväll ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0