I ❤️ fredagar

Åkte till Solbacken med Ester på fm.
Handlade lite grejer på Maxi, en snabbis in på Jula och Systemet och sen blev det Rusta.
De har fått in fina ljuskällor till bra pris så jag passade på att köpa hem några 😉
Vi åt såklart den obligatoriska korven på Maxi.

När vi kom hem var jag helt död!
Plockade upp varorna och sen sov jag ett tag medan Ester spelade.

Till mellis blev det semlor 😋

Har försökt plocka undan lite här hemma samtidigt som det skulle bakas till Albins innebandysammandrag imorgon.
Imorgon är det också dags för den årliga sparkfesten.
Just nu är jag alldeles för trött och slut för att se fram emot den men jag hoppas känna mig piggare imorgon!

Ester tog ner några Barbiedockor och möbler och lekte medan jag bakade 😊
Nya blommor 💐
Nya lampan 😊

Har förresten en liten löptik här hemma just nu.
Zoe har tvättat och tvättat och tvättat sig de senaste dagarna och jag har funderat om det kan vara så att hon är på väg att börja löpa.
Så idag märkte jag att det var så.
Har tagit på henne tikskyddet och hon är inte nöjd 😜
Hon ligger och blänger på mig.

Nu ska jag laga tacogratäng.
Ha en skön fredagskväll ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0