Söndag

Sista dagen på veckan. 
Danne började som vanligt med att skotta. 
Det var full storm här. 
Snön vräkte ner och det blåste som tusan. 
Albin skulle ha innebandy i stan och vi var inte säkra på att vi skulle ta oss dit utan att köra fast på vår gata. 
De hade nämligen inte plogat på flera dagar så det var massor med snö. 
Men plogbilen kom och vi tog oss till stan. 
Det var lite cirkus i rondellen vid campus där en bil förmodligen fått sladd och snurrat runt, det kom en polisbil och sen kom tre brandbilar i full galopp och den första brandbilen gick sladd/bredställ och höll på att snurra helt runt och klippa alla skyltar i rondellen. Tur att vi körde sakta så vi hann stanna innan brandbilen åkt in i oss...

Väl framme på Campus var grabbarna grymt duktiga vann första matchen och sen även andra😊

När vi kom hem la jag mig och sov en timme. 
Är så vansinnigt trött och det tar verkligen knäcken på mig att vara borta några timmar på dagen så där. 
Danne och tjejerna gick ut och skottade och lekte. 
Både Olivia och Ester älskar att vara ute. 

Sen har vi fortsatt fixa på övervåningen. 
Nu sitter brädan upp och den ska spacklas och målas ett varv till. 
Sen kan vi sätta dit skenorna och jag får mäta så det blir rätt längd på draperierna. 

Ha en fortsatt skön Söndagkväll. ❤️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0