Sushi ❤️

Ester har tjatat om att få sova hos farmor och farfar. 
Så det blev bestämt att hon skulle sova där igår. Albin ville sova hos Oskar så mitt i alltihop hade vi bara ett barn hemma. 
Jag fick biobiljetter och en middag i julklapp så vi bestämde oss för att gå och se bio. 
Istället för att käka ute köpte vi hem sushi. 


Olivia hade en kompis här som skulle sova över. Hon vill inte så gärna vara själv hemma på kvällen min stortjej❤️

Efter att vi käkat lämnade vi tjejerna hemma och åkte till Emma och David och surrade en stund innan vi åkte in till stan och bion. 
Filmen var jätte bra men jag hade en liten orolig krabat i magen. 😉
Tro att ljudet var lite väl högt. 
Sen börjar det vara svårt att sitta skönt när man ska sitta så länge. 
Det var en liten salong så det är trängre mellan platserna. När vi var med barnen satt vi i den stora salongen där finns det mycket utrymme!
Men två timmar gick ändå fort!

Nu ska vi kicka igång en ny dag. 
Ha en skön Måndag❤️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0