Äntligen fredag...

En till sovmorgon:) Jag drömmer så konstiga drömmar nu för tiden...ofta är det drömmar som gör att jag känner mig illa till mods när jag vaknar, inge kul alls:( Så tog en sovmorgon eftersom Danne som vvanligt lämnade barnen på dagis. Sedan var det daxs att agera chaufför till Åsa som hade lite ärenden att utföra. Vi började med soptippen där jag fick mig ett riktigt gott skratt (på Åsas bekostnad). Åsa är nämligen vansinnigt rädd för fåglar, och det var massor med hungriga fåglar som hade fest på tippen:) Jag ville fota fåglarna och körde närmare och Åsa var redan då VÄLDIGT skeptisk!! Jag gick tilloch med ut ur bilen för att få en bättre bild och Åsa tyckte nog att jag var helt vansinnig! Sen kom det en traktor som körde mot fåglarna så typ 100 stor måsar och kråkor flög mot bilen och Åsa höll på att dö! I hennes värld så ville dom nog äta upp henne och jag kunde inte låta bli att skratta tills jag grät=D Förlåt Åsa men det var hysteriskt roligt!!;)

Synd att man ser så dåligt! Men det var verkligen massor med fåglar.

Sen bar det av på ÖB och RUSTA där hon köpte städprylar och hyllor. Alltid kul när nån shoppar loss lite:)
Åkte på EM och köpte en lampa till deras vardagsrum. Det kommer att bli så fint!!

Som vanligt så deckade jag i soffan närjag kom hem. Nu bär det av till dagis där barnen ska hämtas, sen blir det att packa eftersom min gullegrisar åker till farmor och farfar och ska sova där inatt så mamma och pappa får gå på bio. Mitt huvud håller föresten på att gå i bitar idag igen och inte blir det bättre av att Danne slipar inne i rummet som ska tapeseras imorogn=( Men det måste juh göras!!
Nä nu drar jag...ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Tack! Va jätte kul att vara där nere, men alltid skönt att komma hem till sitt eget hem.

26/6 nästa sommar blir jag mrs Bystedt

2009-04-17 @ 15:15:06
URL: http://visitmyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0