Tisdag

Så har man snabb handlat en pryl till "juntan" och skyndat hem för att vila några timmar och nu är barnen hämtade! Kan inte med ord beskriva hur less jag är på detta illamående som man ständigt går runt med och nu denna huvudvärk som smyger sig på vareviga dag:( Tänkte försöka att inte knapra alvedon idag för trots att det inte är "farligt" att äta det så är det inte kul att trycka piller varenda dag!! Nu väntar jag på att svärmor ska komma och vara barnvakt när jag ska på "juntan" ikväll. Danne har ett kvällsmöte i Luleå och jag har inte varit på "juntan" på flera månader så jag tyckte att det var dax:) Hoppas bara att jag inte behöver må allt för illa!!

 Mina små klätterapor stannade ute en stund när dom kom från dagis:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0