Sjuklingar...

....det är alltid jobbigt när barnen inte är riktigt krya!!

Mina små är förkylda och har ont i halsen.
Hoppas att det går över fort för vi har fått en op tid för Olivia på tisdag. (hon ska få rör)
Och jag vet att dom inte vill operera om hon har tex hosta vilket hon alltid får när hon är förkyld. =(

Men men vi får se hur det går....


Kunde inte sova för det halsonda, så då blev det lite mys med pappsen i vår säng.


Glass är ALLTID bra mot ont i halsen;-)
eller?!

Dom blir hemma imorgon också så dom får kurera sig ordentligt.
Som tur var så verkar dom inte ha ngt feber, jag hoppas att det fortsätter så!!!


Nu ska jag gå och mysa med dom små liven innan vi ska äta middag=)



Glöm inte att var med i min tävling

där du kan vinna dessa =)

Kommentarer
Postat av: Mari

Man lider verkligen när ens barn är sjuka, det gör jag fortfarande fast de är vuxna nu.



Hoppas ni kan göra operationen för det är så jobbigt att behöva vänta ytterligare.



Japp!! Klart barnen ska ha glass när de har ont halsen det vill ju jag oxå ha...;-)



Ha en bra kväll och tack för dina gulliga kommentarer.

2009-08-26 @ 17:28:39
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vilket finbesök du haft idag - trevligt! Mindre trevligt när de små är sjuka, jag håller tummarna att de kryar på sig fort!!! Kram Therese

2009-08-26 @ 17:39:38
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therése

Nä, det är verkligen inte kul när barnen är sjuka :-(

Hoppas nu att Olivia piggar på sig till tisdag bara!

Och massor av glass...det ska det va :-)

Kram Therése

2009-08-26 @ 17:59:10
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Martina

Usch vad trist att vara sjuk... Jag var mycket sjuk när jag var gravid men har mått prima sen Inez kommer, eller kallar man trötthet för sjukdom ;) hihihihi

2009-08-27 @ 10:41:35
URL: http://skepparegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0