Söndag...snart är veckan igång igen!

Idag ÄR det höst hos oss!!!
Det är kallt och regnigt.
I natt har det bara varit 3 ynka grader här....hu snart blir det juh frost nätter ;(

Vet itne vad vi ska hitta på idag.
Helst skulle jag vilja krypa ner under täcket och läsa hela dagen, men det är lite svårt med två huliganer ;-)

Mådde förresten jätte illa igår kväll!
Det var inge kul alls....
Har gjort det ganska ofta på sista tiden.
Det har säkert med graviditeten att göra.
gick och la mig tidigt för att försöka somna ifrån eländet men jag hade svårt att andas och bebben rörde sig hela tiden så det tog LÅNG tid innan jag somnade.
Och när jag entligen gjort det så kom Danne hem så då vaknade jag igen!
SUCK!!!
Hur som helst så sover jag inte lika bra när inte han är hemma.
Det är som att det fattas ngt.


Sen vaknade jag igen vid 4 tidden av att Albin kröp ner till oss och då var deet bara att gå upp på toaletten.
Sen sov vi till 7.30 så inte kan man säga att man känner sig utvilad precis...




(bild googlebilder)

PS:Snart är vi här en med en massa löv i vackra färger;-)!

Nä nu är det dax för frukost=)
Jag är vrål hungrig!!!

He en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Här öser regnet ner och det ÄR definitivt höst, men vi har tända ljus och myser... jag älskar den här årstiden!!!! Och tack goa du för dina fina kommentarer. :-) Önskar dig en toppen söndag! KRAM

2009-08-16 @ 10:09:15
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therése

Usch ja, låter ju inget vidare att må sådär :-(

Man får stå ut med lite elände minsann, för å bära dom små underbara liven!



Jag sover också sämre när Thomas inte är hemma, han var iväg med mina bröder i fredags över natten...och jag trodde jag aldrig skulle komma till ro å somna!



Du får ha en härlig dag nu!

Kram Therése

2009-08-16 @ 11:19:02
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0