Fredag och LÅÅÅÅÅNG sovmorgon=)

Sov till 10.20 i morse!!! Det var länge en som jag sov så länge utan att bli väckt under en hel natt=)
Danne steg upp just före mig och det hör verkligen inte till vanligheten att han sover länge på morgonen;-D
ÅT lite frukost och plockade undan lite. Danne gick upp och började jobba och jag slog en signal till Emma och frågade vad dom skulle hitta på idag.
Jag var inte så sugen på att stanna hemma för jag vet att jag kommer att börja städa och tvätta och sånt, så jag åkte hem till dom istället.
Farmor ville nämligen att barnen skulle stanna en natt till så vi skulle höras senare under dagen för att se hur dom ville göra. Så därför blev det ingen tidig hämtning av kidsen.

Hur som helst så åkte jag och Emma och lill Jack och kollade lite möbler och Emma hittade en super snygg hylla som fick följa med henne hem (kolla in hennes blogg så finns den säkert där;)!

Åkte hem från Emma och som jag förstod var jag TVUNGEN att dammsuga och skura (alla städning har juh hankat efter nu när det varit så fint väder) men fint blev det och gott luktade det med ny skurade golv=D
Hann även men en powernap!!

Det blev så att barnen ville komma hem så vi åkte och käkade middag i Klutmark sen bar det av hemåt=)

Har hunnit med den obligatoriska vattningen och plockat in lite rosor, så nu doftar det ros i hela mitt kök=)


Synd bara att dom inte står sig så länge inne....



Har glömt visa min vinst på "tjtejjuntan" Finfina ljusstakar som passar bra till mina ljusstakar från IKEA=)



Köpte även hem lite körsbär idag...har hunnit äta upp hälften redan;)

Nu tror jag att det är dax för en film, älsklingen sitter redan i soffan=)

Hoppas ni har haft en lika härlig dag som jag....!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad duktig du är som har orkat städa!!

Själv har jag inte gjort något!!

2009-07-03 @ 21:27:50
URL: http://liljan.blogg.se/
Postat av: Therése

Ljusstakarna är så fina, har funderat på att skaffa likadana ;-)

Jaså hade ni också mysig filmkväll!

Vi kollade på senaste Wallander filmen "Skulden".

Den var väl helt OK, men det handlade om barn som for illa, och det har jag lite svårt med!



Nu väntar jag på att det ska sluta regna här,

typiskt eftersom våra vänner kommer å grillar ikväll!

Men förhoppningsvis så slutar det väl!

Kram Therése

2009-07-04 @ 14:51:01
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Erica

Ni har ju så underbart fint hemma!! :-)

Nej, nu får man sig en tankeställare om det verkligen är värt att betala in sig i fortsättningen. Så påminn migg om att inte göra det nästa sommar :-)

2009-07-05 @ 18:58:49
URL: http://visitmyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0