Fredagen i Sundsvall, och Lördagen i hemmet=)

Vi körde till Sundsvall på Torsdagen, och där sov vi på Ibis hotell. Dom hade riktigt bara priser och rummet var stort!!
Efter frukosten på fredag bar det av till IKEA och lite andra affärer=)
Jag bara ÄLSKAR att shoppa=D
Vi hade juh tyvärr en knökfull bil så det rymdes inte nå större grejer....inte nå mindre grejer heller föresten;(
Men jag handlade lite kläder till barnen och två tröjor till mig själv och lite små plock till barnensrum.
Jag köpte föresten en vit tunna "KNODD" tror jag att den heter på IKEA till mig själv. Vi fick trycka in den i bilen och stoppa en väska in i tunnan för att få plats med den... =)
Men min hejare till packare fixade det!!! =D

Vi kom hem igår vid 7tiden.
det var så skönt att öppna dörren till vårt hus...vårt underbara hem=)
Jag började genast att fixa med alla kläder som skulle tvättas och allt annat som måste packas upp.
Men vi hann även med att en på en film =)
Så skönt det var att få sova i sin egen säng!

Idag, Lördag, så har jag dammsugit och skurat, tvättat och plockat, handlat och vilat och haft middagsfrämmande av Åsa, Peder och mamma och Ivan.
Vi grillade och det var helt underbart gott!!=)

Åsa och Peder har just farit hem. Jag VANN i både poker och i två omgångar av BUZZ!!!
Jag borde nog ha köpt en trisslott idag för jag brukar inte vinna;-D

Nä nu lockar sängen....

  
Hotellet och sen Ikea. Underbar vy när jag såg bron=)

  
Det var helt sjukt mycket ogräs överallt när vi kom hem!

 
Lill prinsen i väntan på middag och Åsas jordgubbar=)

 

Pokervinsten!!!
Erkänn att jag spöade er alla!!!HAHAHAHA

NÄ nu ska jag vara snäll!!!
Godnatt!!! =)

Kommentarer
Postat av: Siri

Välkomna hem!

2009-07-18 @ 23:37:24
URL: http://dorowatt.blogg.se/
Postat av: Be Inspired -Inreding och design

Vad härliga bilder! Vad uderbart ni verkar haft det!!! Tjejer ÄGER i poker hihihihi.. Kraaaaam

2009-07-19 @ 10:20:36
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/
Postat av: carola

åh så härligt ni har haft det..

Så länge sen jag var på Ikea, har det en 1 km bort:)



Ska försöka hålla mig till hösten och kosta på mig massa nytt till hemmet..

kramis

2009-07-19 @ 21:00:32
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0