Less...

...kan man lungt säga att jag är!!!
Har som sagt semester nu i Juli så jag hade sett fram emot en lön från mitt jiobb istället för sjukpenning från FK...
Men nu när jag ringer och pratar med lönekontoret så börjar hon babbla om nån slags löneskuld för ngt som tydligen dras varje månad men som inte har kunnat dras för jag har ju inte haft någon lön...så vips försvann över 2000 kr från dom pengarna om jag skulle få ut!
ARG!!!!
Det som irriterar mig mest är att jag verkligen inte försod ett dyft av vad hon pratade om...jag frågade flera gånger hur jag kunde vara skyldig pengar men jag förstod inte vad hon menade när hon försökte förklara...

Vill bara dra en lång svordoms ramsa just nu!!!!!

Kommentarer
Postat av: Be Inspired -Inreding och design

Pengar alltså. Fyfan säger jag! Stackare, jag förstår hur du menar. Dem pratar i gåtor ibland och tyvärr är det ju inget man kan göra åt, bara att betala hur jävla värdelöst den än känns =( Hoppas det ordnar sig ändå.



Kraaaaaaaam

2009-07-22 @ 13:57:41
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0