Härliga underbara blommor!!


Jag älskar blommor!! Under tulpan säsongen har jag ALLTID fräscha blommor hemma:) Jag ruinerar mig själv i detta inköpande av blommor...men det är SÅ värt det!!
Jag längtar tills i sommar då man kan in egna blommor från vår trädgård!! Det blir billigare så;)
Ok resten av dagen då förutom besök och bil trubbel som jag nämnt tidigare....
Sov som vanligt länge:)
 Pratade i telefon i hundra år;)
Handlade lite mat.
Åsa och Siri var förbi en sväng och snackade lite.
Jag deckade i soffan innan middagen!
Jag längtar verkligen tills jag blir mindre trött!!! Det är tur att jag vet varför det är så här annars hade jag blivit rejält orolig.
Nu är det dax att försöka få i mig lite varmamackor och te.
See you later!!

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Jo jag såg det :)

Hoppas du får börja må bättre och käna dig piggare så du kan njuta lite mer med bebis i magen..

Så himla roligt att jag ska bli moster (igen) :p

Ska verkligen försök bättra mig med besöken, vi bor juh trots all så nära... Du får hälsa på när vi flyttat oxå när jag kmmer jobba så "bra" tider =)

Kraam

2009-03-25 @ 20:29:51
URL: http://frombergkvist.blogg.se/
Postat av: Mli

Va fint med blommor! :)

Hur går de då, har du fastnat för bloggande än? :)

2009-03-25 @ 23:00:26
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0