Doktorn

Albin var jätte duktig hos doktorn idag! Han fick kolla i hans öron böja och vrida på huvudet grovkolla synen. Sen ville han kolla ett blodvärde på min lilla prins. Albin tyckte att det var SÅ spännande att han vill att dom skulle sticka honom nu på en gång (det var många före oss). Han var jätte modig när dom väl stack han! Han fick sitt i mitt knä och jag höll hans arm medans hon stack han i armvecket. Han tyckte att det tog ont just när hon stack men han satt stilla och inga tårar kom det heller ;-) Men i slut ändan såg allt bra ut. Doktorn trodde att han kanske hade lite spänningshuvudvärk. Så vi får observera och se hur det utvecklar sig helt enkelt!

Jag och prinsen för två år sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0