Vad ska man hitta på....

Barnen är på dagis och huset är aldeles tyst förutom kylen som surrar ibland. Det är konstigt när inte barnen är hemma, tystnaden blir så total. Förr var jag alltid tvungen att sätta på musik när jag var själv men nu kan jag njuta mer när det är tyst och stilla. Med två små illbattingar blir det sällan lugn och ro ;)
Funderar vad jag ska ta mig för idag, borde fortsätta lite med trädgården eftersom det går SÅ sakta när jag inte orkar göra så mkt. Samtidigt så borde det städas här inne igen...suck...damsugaren står framme hos oss jämt ;)
Solen skiner iofs ute men det verkar blåsa storm så det lockar inte direkt att gå ut och bli bort blåst!

(Bilden är lånad)

Nä nu måste jag göra ett ryck!! Hoppas ni får en bra dag alla läsare =D



Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Vad roligt att du skrev en kommentar så jag hittade till din fina blogg. Ny tävling blir det på fredag (inte måndag som jag skrev i inlägget) då har du chans att vinna fina kuddfodral.



Nu ska jag lägga till din blogg på blogglovin :)

Kram Sandra

2009-05-14 @ 09:44:48
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0