Det blir inte alltid som man tänkat sig...

Tvättstugan som bara skulle bli ett LITET projekt med lite dekorplast och vita möbler har nu blivit ett STORT projekt som jag absolut inte orkar med!!!
Å inte Danne heller som hade fått en försäkran av mig att jag bara skulle pyssla på lite och han skulle vara så lite inblandad som möjligt...

Hur som helst det här hände....
Bjöd hit Emma, David och Jack på lunch med en liten baktanke att David skulle hjälpa Danne bära ut vår stora garderob som tog upp 1/4 av vår hall typ ;-)

Och självklart när dom börjat baxa den från väggen så är inte väggen målad bakom satyget.....
det ligger inte heller ngt golv utan är nån slags konstig uppbyggnad på golvet som att det tidigare har stått ett mindre skåp där som förmodligen var inbyggt i väggen....

Jaha...så nu är det bara att måla både väggar och tak!!!
Missförstå mig inte....
Jag VILL jätte gärna ha en fräsch hall/tvättstuga men INTE när det är ca 3 veckor till beräknad förlossning...!!!


så dagen som började med ett litet hell...
fortsatte i samma stil!!!
Jag kan lova att jga svor inte lite över allt elände!

Men nu är färg inhandlat och min kära mor var med barnen nu ikväll så jag och älsklingen fick gå och se på bio...
tänkte att blir det inte nu så blir det aldrig...typ ;-)
Vi så "Flickan som lekte med elden" och den var super bra!
Hade en bebis som i 2.5 h körde runt runt i magen men annars gick det bara bra att sitta=)

Nu ska jag varva ner med lite te för imorgon blir det att jobba hårt igen!


Ska lägga ut bilder på förödelsen imorgon för det fnkar inte nå bra just nu av ngn anledning!

Sov så gott!!


Kommentarer
Postat av: Pysseliten

Du är roligt du :) Men ska inte du ta det lungt ett tag ?hiihi Jag känner igen mig i dig man vill att allt ska bli så bra och sen blir det inte så då blir man hel sur ;( Men det är ju en världslig sak som Kalsson på Taket säger :)))

Kram på dig ta det lungt nu det kommer säker bli kanon , Och pigga upp mannen med att jag tycker han är super snäll som endå hjälper till :)))

2009-09-25 @ 22:35:53
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

Oj oj vad jobbigt! Kan tänka mig att det är frustrerande när det är något man inte räknat med liksom! Blir dock spännande med bilder när du orkar iaf! Hoppas allt går bra! kram kram



svar ja lustigt väder nånting alltså!!

2009-09-25 @ 22:48:02
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Therése

Det lät ju mindre kul måste jag ju säga!!

Och lilla vännen...det är meningen att man ska ta det lugnt nu när det är så nära inpå förlossning ;-)



Men jag hoppas det flyter på smidigt för er imorn!

MEN...lova att ta det lugnt bara!!



Förresten...kul att du gillade filmen, vill också se den!

Ta hand om dig nu ;-)

Kram Therése

2009-09-25 @ 22:55:50
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0