Fredags MYYYYYSSSSS!!!

Älskar Fredagar :))
Sista jobbdagen (för Danne iaf) hela lediga helgen framför oss!!

Solen skiner och jag har hunnit med att dammsuga här nere och Ester ligger nu ute i vagnen och sover. Storbarnen är uppe och leker snällt (för en gångs skull;)
Så mamman får lite tid till bloggen;-)

Idag blir det full rulle och massor med barn i huset :)
Ska vara barnvakt till Veras 4 små goungar så kommer Sara och Lukas hit och säkert Åsa och Anton också.
Men jag gillar ju att ha fullt hus så det är bara trevligt!!

Tänkte göra lax i ugn och en bulgursallad till, barnen har önskat "tomtegröt" till lunch :)


En bild på Ester och Anton som togs för minst två månader sen :)
Prinsen och prinsessan ;-)


Ester rockar loss i sin gåstol :)


Tror att Albin måste borsta sina tänder bättre ;-)


Ikväll blir det "tjejmiddag" med bästa brudarna :)
Vera, Sara, Lena, Åsa, Viktoria och jag!
Vi ska vara hos Lena och käka gott och snacka en massa skit ;-)
Kanske blir det något glas rött också....

Barnen får mysa med pappa ikväll.
Kan vara skönt för honom att få rå om dom själv ibland också, jag har ju ganska mycket tid ensam med barnen under veckan när Danne jobbar.

Hoppas ni får en bra helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0