Helgen :)

Igår var vi och inhandlade en gemensam morsdag/födelsedagspresent (Danne fyller år imorgon)
En ny dammsugare!!!

Har ju haft en dammsugare som stänger av sig lite titt som tätt, så det här blev helt perfekt!! :)
Fick mig även en ny matta till vardagsrummet:) (bilder kommer sen)
Köpte också ett nytt draperi till duschen.
Tack älskling!!



Medans jag höll på att stöka och städa roade sig Olivia med lite utklädning :)


Ester roade sig med att masa omkring på golvet och försöka plocka upp kvistarna på golvet....eller rättare sagt i golvet ;-)
Albin roade sig ute på gården med grannbarnen :)
Gud vad jag älskar vår/sommar!!
När man slipper klä på barnen tusen lager med kläder, dom kan springa ut och in och klagar aldrig att dom fryser ;-)
LOVELY!!!


Fick också tummen ur och fixade kort till mina ramar som jag köpte för några månader sen...


Blev riktigt nöjd!! :)

Idag är det som alla vet...MORSDAG!!!

Så ett jätte stor GRATTIS till alla mammor där ute!!
Ni gör ett jätte bra jobb :)

Har varit en sväng till Trädgården i Ursviken.
Det finns helt ljuvliga grejer där!!


Blev helt förälskad i ett träd med dessa vackra blommor!!
Till ett pris av endast 720 kr kan den bli min ;-))

Nä nu måste jag ta tag i lunchen:)

Ha en super bra dag!!








Kommentarer
Postat av: Emma

Haha...ja det var på tiden att du fick dig en ny dammsugare!



Hoppas du haft en fin dag

Kram

2010-05-30 @ 20:43:02
URL: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0