lite blandat...

Nya pippifåglar i skogen :)


Rosen på bänken i hallen :)


Måste bara få visa mitt nya duschdraperi.
I Love it :)
Kommer från Hemtex.
Köpte även lite matchande mså handdukar.
Längtar tills man får råd att renovera badrummet och ta bort bide´n  (eller hur det nu stavas)

Har ni föresten fått den nya Familyliving tidningen??
I den är det en 20% rabatt på Indiska...
Gissa vart jag ska till veckan??!! ;-)


Älskar Indiska!!!

Många kuddar i min soffa kommer därifrån och nästan alltid när jag går därifrån får nån härlig ljuslykta följa med hem :)





Kommentarer
Postat av: Danny "The husband" Jonsson

Läckert duschdraperi, har aldrig noterat ansiktet förrut! :)

2011-03-31 @ 17:39:40
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Gud så läckra fåglar som lampor! Finns det i butiken där du brukar jobba tro? Märke? KRAM

2011-04-03 @ 09:37:58
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0