Julförberedelserna och finfrämmande ❤️

Danne ställde klockan i morse för att få sig iväg till Coop tidigt. Han skulle även in på stan en sväng. 
Så när jag väl tog mig upp var det bara jag och barnen hemma. 
Vi åt frukost sen började jag skrubba upp diskbänken. 
Så nu skiner den och är riktigt blank 😉
Slängde ihop en pannkaka till lunch till barnens stora lycka. 
Danne kom hem lagom till att lunchen var klar. 

Olivia har pratat om tomtefudge så efter lunchen snabbkokade jag ihop en  smet och det blev riktigt gott!
Älskade konsistensen på fudgen. 😋

Tog en powervila Zoe innan vi skulle få främmande av Emma, David, Jack och Sally. 

De kom hit vid 14.30 och vi fikade sliskfika tills man ville kräkas lite 😉
Det blev en super trevlig em och barnen lekte snällt med varandra så vi vuxna kunde sitta och surra med varandra. 

Sen blev det hemmagjord köttsoppa till middag och Dannes nybakade bröd. 
Har legat utslagen i soffan efter middagen. 
Är helt ofärdig i kroppen och jag har massor med sammandragningar. 
Blir att vila resten av kvällen. 

Måste bara visa en bild på fåglarnas festplats😉
Fulla som tusan blir dom små rackarna. 
Rönnbären är ju helt jästa. 


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för idag, super gott o jätte trevligt:-)

Svar: 😘
cupcake.blogg.se

2014-12-22 @ 22:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0