Torsdag och snart lov 😃

Ester har dagis idag. 
LĂ€mnade henne vi 08.30 sen sov jag som vanligt i tvĂ„ timmar till. 
Är SÅ vansinnigt trött!
Sen tog jag tag i lite stĂ€dning. 
Det blir sĂ„ dammigt inne dĂ„ vi eldar sĂ„ mycket. 
Tur att det Ă€r mörkt sĂ„ skiten syns inte 😉
Hade föresten pratat med Albin om att följa med till skolan men jag hade sÄ mycket sammandragningar igÄr kvÀll sÄ jag fÄr följa med honom efter jul istÀllet.
Har haft lite bekymmer att sova pĂ„ nĂ€tterna ocksĂ„. 
Vaknar av att jag biter ihop kĂ€karna nĂ„ fruktansvĂ€rt sĂ„ det vĂ€rker i hela huvudet och tĂ€nderna. 
I natt gick jag upp och tog min bettskena som jag aldrig anvĂ€nt pĂ„ flera Ă„r, men pĂ„ morgonen hade hade jag tagit ut den som vanligt. Hittade den liggandes i sĂ€ngen. SĂ„ jag började morgonen med tvĂ„ alvedon för att fĂ„ huvudvĂ€rken att slĂ€ppa. 
Tog en stödfika efter stĂ€dningen. 
Biskvierna Àr sÄ goda!
Nu pausar jag och Zoe en stund innan Ester ska hĂ€mtas 💕



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0