Fredag

Älskar lediga fredagar. 
Det är en speciell känsla på Fredag särskilt om man är ledig resten av helgen med 😉
Hade frukost främmande av Åsa. 
Det är alltid mysigt att börja dagen med en trevlig pratstund med en god vän💕
Sen fixade jag och Ester lunch. 
Om barnet själv får bestämma 😉
Avancerat till tusen...
Egentligen ville Ester åka på Maxi och äta korv. 
Den tråkiga mamman sa nej!
Men jag tror att det dög med att koka korv hemma också. 😊
Sen sov jag sov en stock i ca 1.5h. 
Tur att Ester är så stor att hon kan se en film medans jag vilar.
 
Tog en stödkopp te och lite choklad innan storbarnen kom hem från skolan. 

Hade lovat barnen att vi skulle baka pepparkakor idag. 
Hade köpt en "rulle" pepparkaksdeg för ett tag sen. 
Tur att det inte är så mycket deg...min kropp fixar inte riktigt att stå och assistera kidsen om det skulle ta lång tid! 




Barnen var super duktiga. 
Kavlade degen riktigt tunn. 
Jag lyckades bränna första plåten 😁
Men sen gick det bättre!

Nu ska vi börja göra oss klara för att fara bort på middag. 
Det är surströmming på menyn minsann😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0